Registreer en bekijk uw matches.

Mobile Service Centre breidt uit in België

Mobile Service Centre, een groeiende franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft afgelopen week een franchiseovereenkomst gesloten voor de opening van de 4e vestiging in België. Franchisenemer Arno Sahm wordt in maart 2018 door ons opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting in mei 2018 de deuren openen van zijn franchisevestiging in KNOKKE-HEIST om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken. 

Arno Sahm is 23 jaar jong. Op dit moment is hij werkzaam in de haven van Zeebrugge waar  hij voornamelijk belast is met het plaatsen van internationaal te verschepen auto’s op schepen. Arno is afkomstig uit een ondernemersgezin. Zijn ouders hebben al jarenlang een horeca-etablissement op het strand van Knokke-Heist. Het is al geruime tijd Arno’s grote wens om ook zelfstandig ondernemer te worden. Door tussenkomst van zijn vriend Maxim Vanslembrouck, onze franchisenemer Mobile Service Centre BRUGGE-OOST, kwam hij met ons in contact.  De hoogwaardige kwaliteit van onze technische opleiding en de ontzorging en de begeleiding die hij van Mobile Service Centre krijgt, waren voor hem van doorslaggevende aard in zijn besluitvorming om een franchise te verwerven.

Mobile Service Centre repareert al geruime tijd voor consumenten, bedrijven en  verzeke-raars. De klanten zijn niet alleen tevreden over de professionaliteit en service, maar vooral over de snelheid waarmee de diensten worden aangeboden. Alle services (reparatie, onderhoud, upgrade en software download) aan smartphone of tablet vinden plaats met (zo mogelijk) originele onderdelen, wat een storingsvrije werking tot een maximum garandeert. Voor de verschillende smartphone modellen zijn (meestal) voldoende onderdelen aanwezig om een ‘’klaar terwijl u wacht service’’ aan te bieden. Niet onbelangrijk is de 24/7 service die wordt aangeboden waarmee Mobile Service Centre zich enorm onderscheidt met name in de zakelijke markt.

Na een gedegen opleiding en uitgebreide praktijktraining zijn de service engineers in alle vestigingen gecertificeerd. Hiermee zijn ze in staat om op een professionele manier het probleem/defect aan het toestel te analyseren en vervolgens deskundig en snel te repareren. 


Reactie


800 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis