Registreer en bekijk uw matches.

Mobile Service Centre geopend in Hilversum

2 januari jl. is Jan-Daan de Wit gestart als franchisenemer bij Mobile Service Centre. Onder het mom van ‘Ouderwetse service in een modern jasje’ biedt de Hilversumse ondernemer reparaties van smartphones en tablets aan. INTO Franchise sprak met hem over zijn vliegende start en de aanloop naar zijn eigen onderneming.

“Ik ben de afgelopen jaren werkzaam geweest in diverse functies. Het meest recent als bedrijfsleider bij een autoverhuurbedrijf. Maar ik heb altijd de wens gehad om ‘ooit’ als ondernemer te starten. Via Facebook kwam ik terecht bij INTO Franchise en de formule van Mobile Service Centre trok direct mijn aandacht. Een informatieaanvraag was zo de deur uit en de eerste contacten met INTO Franchise en de franchiseformule waren zo gelegd.” vertelt De Wit.

Jan-Daan licht toe dat na een aantal verkennende gesprekken het eigenlijk steeds meer de diepte in ging en hij steeds enthousiaster werd. Uiteindelijk werd 2 januari als openingsdatum vastgesteld maar het liep al storm voor die tijd. Jan-Daan: “Al voor dat we de vestiging officieel openden kwamen de eerste opdrachten binnen, zo gebeurde het dat ik tussen Kerst en Oud & Nieuw al mijn eerste reparaties uitvoerde, erg motiverend en dat gaf me een vliegende start.”

Mobile Service Centre werkt met fysieke locaties waar klanten spontaan naar binnen kunnen lopen maar ook een afspraak kunnen maken via de website. “Ik heb dus echt een fysieke vestiging waar ik klanten ontvang en hun devices repareer terwijl zij wachten onder het genot van een goede kop koffie uitgeschonken in een Boerenbond kopje van mijn Oma. Het is niet voor niets ‘Ouderwetse service in een modern jasje.” grapt de Hilversummer.

De reparaties die uitgevoerd worden zijn erg divers. Van defecte schermen en accu’s tot aan het vervangen van een dock connector of een camera. “De meest aangeboden telefoons zijn van Apple en Samsung maar onze klanten kunnen met alle andere merken ook bij ons terecht!”

De toekomst ziet hij erg positief in, naast de consumenten bedient hij ook het bedrijfsleven. “Dat is een markt die nog voor ons open ligt. Op ICT afdelingen binnen bedrijven is vrijwel niets geregeld voor reparaties aan mobiele devices, en dat is een kans die ik wil benutten. En dat lukt aardig, want de eerste zakelijke klant is inmiddels een feit!”

Benieuwd naar de franchise mogelijkheden bij Mobile Service Centre? Klik hier voor meer informatie.


Reactie


800 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis