Registreer en bekijk uw matches.

INTO Franchise levert opnieuw franchisenemer Mobile Service Centre

Mobile Service Centre, een groeiende franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft afgelopen week wederom een franchiseovereenkomst gesloten. Franchisenemer Edwin Schakel wordt binnenkort door ons opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting begin september de deuren openen van zijn franchisevestiging in ALKMAAR om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken. Deze uitbreiding van onze franchiseorganisatie is mede te danken aan INTO Franchise, het platform waar Edwin in januari van dit jaar met Mobile Service Centre in contact kwam. 

Edwin Schakel, gehuwd met Francis en vader van 2 dochters, werd afgelopen zaterdag precies 50 jaar geleden geboren te Rotterdam.
Na een jarenlange leidinggevende loopbaan binnen de horecabranche, laatstelijk als bedrijfsleider bij de franchiseorganisaties McDonalds en Kwalitaria, achtte Edwin (en Francis) de tijd rijp om zich te gaan oriënteren op het zelfstandig ondernemer-schap. Hun zoektocht naar een passende franchiseformule was erg divers. Met overtuiging werd Mobile Service Centre door hen verkozen boven 2 bekende franchiseformules in de horeca en Retail.  Met name de “ontzorging” binnen ons franchise-concept, waardoor de franchisenemer zich maximaal kan focussen op de klant, sprak hen beiden erg aan. Wij danken Edwin voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen hem heel veel succes met zijn nieuwe onderneming.

Deze week werd nog een 2e contract gesloten met een nieuwe franchisenemer. Franchisenemer Dave Bijvoet wordt binnenkort door ons opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting komende zomerperiode de deuren openen van zijn franchisevestiging in HOORN om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken.

Dave Bijvoet werd 40 jaar geleden geboren in West-Friesland en woont samen met Sabine en hun 5 kinderen in Hoorn. Na zijn studie Grafische MTS heeft hij HBO Bedrijfskader aan de Hogeschool van Utrecht gestudeerd. Het is een generalistische opleiding die opleidt tot allrounders voor sleutelposities in het bedrijfsleven. Na zijn studie heeft hij diverse functies vervult, thans nog als medewerker Retentie Callcenter bij VodafoneZiggo. Daarnaast heeft hij sinds 2011 van zijn hobby tevens een beroep gemaakt als freelance (ZZP) Project- & Artist Manager. Voor Dave was de tijd aangebroken fulltime een eigen onderneming op te bouwen bij voorkeur in de ICT-branche. Wij danken Dave voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen hem heel veel succes met zijn onderneming Mobile Service Centre HOORN.

Ook benieuwd naar de franchisemogelijkheden bij Mobile Service Centre? Klik hier voor meer informatie!

 

 


Reactie


800 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis